Mega 2 Slimming Capsule


Produk MEGA-2 SLIMMING CAPSULE berbentuk kapsul dirumuskan bagi menegangkan kulit serta menjaga dan mencerahkan kulit khas untuk orang yang mengalami ketidakseimbangan hormon juga masalah berat badan berlebihan dan oedema. Selain itu, produk unik ini juga mampu menghalang penyerapan kalori, membakar lemak,menghalang penyerapan gula juga kabohidrat serta membantu menyingkirkan air dan toksik.


Produk ini secara uniknya menguatkan sel-sel, mempercepatkan metabolisme lemak pada pinggang, pinggul,leher dan lengan. Ia juga membantu mengecilkan saiz sel-sel yang besar dalam proses pembentukan badan yang sihat.pengguna tidak akan mengalami proses nyahhidrat, sebaliknya MEGA-2 CAPSULE bertindak untukmengembalikan kekenyalan dan ketegangan kulit secara langsung.


Kedua-dua produk yang sangat hebat ini mengandungi herba asli yang amat dikenali dikalangan rakyat Malaysia kerana mineral yang terdapat pada herba sangat berkhasiat & baik untuk fizikal & mental.



Cara Pengambilan

  1. Ambil sebiji kapsul setiap hari selama 3 hari untuk menyesuaikan diri. Pada hari keempat, ambil 1-2 kapsul sehari.  *(Ambil selepas sarapan/makan tengah hari. Jangan ambil dengan perut kosong. )
  2. Ambil Mega 2 Capsule bersama-sama dengan Mega 2 Rose Tea untuk lebih berkesan.
  3. Bagi yang mempuyai masalah sembelit yang teruk, minum 2 uncang Mega 2 Rose Tea setiap hari.
  4. Minum 2500ml air setiap hari. 
  5. Jangan ambil lebih dari 3 biji Mega 2 Capsule sehari.

"Kajian telah menunjukkan purata kekurangan berat sebanyak 4kg hingga 5kg boleh dicapai setelah mengamalkan pengambilan Mega 2 secara berterusan selama 1 bulan (keberkesanannya bergantung kepada bentuk fizikal individu.)"

0 comments: